KATALOG

Da li mogu dobiti informaciju o dužini trajanja garancije ?

Država garantuje 24 meseca saobraznosti za svaki proizvod. Termin garancija upotrebljava se isključivo za vreme dužine trajanja saobraznosti koje je duže od 24 meseca, primera radi 3god, 5god…

 

Kome treba da se obratim ako računar neće da se upali ?

Za svaki kvar ili nepravilan rad kupljenog uređaja možete se obratiti našem servisu na telefon: 016/213-312.

 

Kako mogu saznati raspored tastera na tastaturi laptop računara ?

Ukoliko informacija nije navedena u specifikaciji, možete pozvati bilo koju našu radnju u kojoj je laptop računar dostupan, radi provere informacije.

 

Gde mogu dobiti informaciju o sadržaju pakovanja uređaja ?

Ukoliko u specifikaciji uređaja nije naznačeno, više informacija o sadržaju pakovanja možete naći na linku proizvođača.

 

Instalacija vodenog hlađenja u kućište ?

Pre kupovine vodenog hlađenja obavezno proverite kompletne dimenzije kućišta kao i podršku za vodeno hlađenje.

 

Da li postoji mogućnost zamene komponenti u desktop računaru kupljenom u vašoj radnji ?

Kako bi proverili tu mogućnost, potrebno je da pozovete naš call centar na telefon 016/213-312 ili 016/213-011.

 

Gde mogu proveriti kompatibilnost procesora, memorije i grafičke kartice sa određenom matičnom pločom ?

Ispod specifikacije matične ploče otvorite link proizvođača nakon čega imate opciju Support CPU, Memory i GPU gde možete porveriti kompletnu kompatibilnost.

 

Dužina trajanja baterije na laptop računaru ?

Ako nije precizirano u specifikaciji uređaja, dužina trajanja baterije zavisi od više faktora kao što je gledanje filmova, igranje video igara, prebacivanje podataka, slušanja muzike itd.

 

Gde mogu dobiti informaciju o dimenziji uređaja ?

Kompletna specifikacija uređaja se nalazi na našem sajtu ili na sajtu proizvođača.

 

Da li postoji mogućnost upoređivanja artikala na vašem sajtu ?

Ispod slika artikala se nalazi nekoliko opcija koje Vam omogućavaju lakšu kupovinu. Opcija upoređivanja postoji.

 

Kako proveriti da li televizor može da pročita titlove (prevode) sa USB flash memorije ?

Ako nije navedeno u specifikaciji televizora, jedini način da proverite ovu informaciju je da odete do naše najbliže radnje u kojoj je televizor dostupan i izložen, i priključite USB flash memoriju.

 

Da li televizor može da se koristi kao monitor ?

Svaki televizor može da se koristi kao monitor, potrebno je da ima HDMI ili VGA konektor.

 

Da li je moguće odloženo plaćanje ako poručim online, ako nisam zaposlen za stalno ili putem administrativne zabrane ?

Sve o načinima plaćanja u Katalogu možete pročitati na sledećem linku Načini plaćanja.

 

U koliko poručim gabaritan proizvod, da li se on ispuručuje samo do zgrade ili do stana bez obzira na kom spratu se nalazi ?

Način i uslovi isporuke zavise od vrste kupljenog uređaja. Za više informacija posetite stranicu Načini dostave

 

Plaćanje poštarine ?

Za svaku kupovinu preko 2.000,00 RSD poštarina se ne plaća, ukoliko je iznos kupovine niži od navedenog, ista se naplaćuje po težini paketa.

 

Da li je moguća isporuka u druge zemlje osim Srbije ?

Isporuka je moguća samo na teritoriji Srbije.

 

Online poručivanje robe za maloletne osobe ?

Na našem sajtu ne postoji starosna granica za poručivanje robe, ali ako ste maloletna osoba obavezno je prisustvo punoletne osobe prilikom preuzimanja robe na kućnoj adresi.